Naamani kärsii post-kasvohoitoisesta finnipursuamasta joten en tahdo yhteenkään kuvaan. Riittää kun menin tänään hölmönä näyttämään meikittömän naamani liikkeeseen jonne olen hakenut töihin ja päädyin puhumaan myymäläpäällikön kanssa. Toivotaan, että hänellä on parempia työhönottoperusteita kuin hakijan iho.

Kävin samalla retkellä Lindexissä ja mukaan tarttui toiveikkain ajatuksin muutamia sukkahousuja. Paksuista mustista puuvillasekoitepöksyistä löytyi 52/54 joka toki riittää, mutta siinä koossa ei ollut mitään värikkäämpää. Olin uhkarohkea ja valikoin viimeisistä aletuotteista muutamat 48/50 -kokoiset sovitettaviksi. Niinhän siinä kävi, että materiaalista ja muista tuotannollisista seikoista riippuen samankin liikkeen tuotteissa on kummasti eroja. Kaappiini sai luvan jäädä paksut violetit ruutusukkikset mutta 80 denierin valkoisille ja 50 denierin painetuille ruudullisille sukkahousuille pitää keksiä kierrätyskohde. Onneksi olivat -70%. Olen aikojen saatossa ostanut melkoisen määrän sukkahousuja joiden olen toivonut venyvän päälle. Sen rahan olisi kai voinut käyttää paremminkin.

Kauppoihin alkaa tipoitellen ilmestyä kevätuutuuksia. Ensimmäinen johon olen todella ihastunut on NP:n raikas sarja. Printti on vähän Unikko-wannabe mutta varsinkin pinkkinä hame ja jakku kirkuivat nimeäni hyllyllä. Sinisen ja pinkin lisäksi kukkakuviota oli beigenä ja esimerkiksi hametta yksivärisenä mustana ja marjapuuronpunaisena.

Koska päivän saldo on hieman köyhä, lisätään loppuun Prinsessa Seinäruususelta napattu suihketehtävä:

TEHTÄVÄNANTO:
1. Linkitä henkilö, joka haastoi sinut.
2. Esittele päivittäiset spraytuotteesi kuvien kera, esim. vartalotuoksut, hiuskiinteet yms.
3. Haasta 3 tai useampia bloggaajia.

Huonona hajuvedenkäyttäjänä minulla on vain yksi suihkutettava hajuste eikä se päässyt tänään käyttöön. Sensijaan tukka otti aamulla ensin märkänä viisi suihkausta Tigin Fashionista Spritz & Shine -muotoilu/lämpösuojasuihketta ja kolme suihkausta viimeisiään vetelevää Paul Mitchellin Extra-Body Daily Boost -tyvikohottajaa. Kuivana se sai päälleen vielä pyöräytyksen Tigi Bead Head Masterpiece Massive Shine Hairspraytä elikäs lakkaa. Nämä eksyvät kuontaloon useimpina päivinä, joskin olen vähentänyt lakan käyttöä viimeaikoina.

Vähemmän päivittäisiin mutta kuitenkin säännöllisiin suihsuih -tuotteisiin kuuluvat myös nämä:

Schwartzkopfin musta Silhouette eli se toinen käytössä oleva lakka, L'oreal tecni.art curl memory up spray joka toimii pörröttävänä kampausnesteenkaltaisena, Bonacuren Hairtherapy Moisture Kick hiuksiin jätettävä hoitoaine, IsaDoran siveltimienpesumänjä ja Forever and ever Dior -haisu. Olen tavallaan yllättynyt siitä kuinka vähän suihketuotteita omistan.

En osaa haastaa ketään erikseen, joten vastatkoon ken lystää.

Oi, päivänpiristys vielä! Löysin lempilaastareitani, Citymarket oli kaivanut Salvequickin taannoista speciaalierää vielä jostakin ja kiltisti alentanut ne minua varten. Ihan koko kauppaa en tyhjentänyt, mutta eiköhän kahdella paketilla selviä taas jonkun aikaa. Minusta oli niin ihanaa kun ensimmäistä pakettia kuluttaessani eräänä päivänä roolipelikerhomme yleensä puusilmäisistä miehistä vaikka kuinka moni kiinnitti huomiota sormeeni ja kehui asun mukaan valittua laastaria. En vaan kuolemaksenikaan muista mitä minulla oli päälläni.